Tràmits administratius - Calidad Ambiental
Tràmits administratius
- Comunicació prèvia a l'inici de l'activitat de transport de residus amb caràcter professional com a operació de gestió de residus.
- Comunicació prèvia a l'inici de l'activitat d'agent com a operació de gestió de residus.
- Comunicació prèvia a l'inici de l'activitat de negociant com a operació de gestió de residus.
- Sol·licitud d'autorització de les instal·lacions de tractament de residus.
- Sol·licitud d'autorització d’instal·lacions fixes de tractament de residus no perillosos, així com la seua ampliació, modificació substancial o trasllat (centre gestor de residus no perillosos, G04).
- Sol·licitud d'autorització per a realitzar operacions de tractament de residus.
- Sol·licitud d'autorització d'instal·lacions per a l'emmagatzematge de residus de competència local en l'àmbit de la recollida en espera de tractament (ECOPARC).
- Transmissió de les autoritzacions de les instal·lacions on es duen a terme operacions de tractament de residus.
- Sol·licitud de declaració d'aptitud de residus inerts adequats per a la seua utilització concreta en obres de restauració, condicionament i rebliment, o amb fins de construcció.
- Comunicació prèvia d'una plataforma logística en l'àmbit de la distribució d'aparells elèctrics i electrònics (AEE)
- Esmena de comunicacions prèvies i sol·licituds d'autorització en matèria de producció i gestió de residus.
- Comunicació prèvia a l'inici de l'activitat de valorització de materials naturals excavats per a la seua utilització en operacions de rebliment i obres diferents d'aquelles en què es van generar.
- ZZ - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica. (Tràmit que es farà servir EXCLUSIVAMENT quan no n'existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).